2022 PGO TIGRA 250 ABS
03 鐵騎車評 iBike Reviews

2022 PGO TIGRA 250 ABS 小伙子力氣大! 重有平地台!

新車查詢: 德勤電單車服務
Production: Jerry

今次試呢架 PGO TIGRA 250 ABS,初頭諗住呢架TIGRA 250會唔會同之前TIGRA 200嘅size差唔多呢?確實係會有少少分別嘅,由於佢係一架150cc size嘅電單車嘅體積,但係佢擁有住嘅250cc引擎嘅容積,所以就會有住嗰個嘅便利性,亦都會有嗰個嘅動力澎湃。

PGO TIGRA 250 ABS動力心臟係採用DOHC雙頂置凸輪軸設計,高轉輸出會比SOHC設計更強。但一般DOHC引擎嘅唔好處就係頭段起步,甚至乎係中段係會爭啲嘅,去到尾段嘅話就能夠可以完全發揮到DOHC引擎嘅專長。

2022 PGO TIGRA 250 (HK$47,800)

但係到我實際揸落去,在燈位爆嘅時候又冇乜嘢喎。PGO TIGRA 250 ABS馬力真係要有畀到你嘅佢全部畀曬。好似迴旋處出要爆上去,話爆就爆,話有就有, 我又覺得唔錯,騎慣細車的人,一定會覺得佢動力澎湃強勁。即使突然間要搶位起步,或者要食位呢啲情況,TIGRA 250完全達到你心目中想要嘅位置,甚至乎佢係做得到你想要去 “你去啦~幫我爆上去” 佢係做到嘅。

大部份超過 200 CC嘅綿羊都未必有平地台,咁樣呢架 Tigra 250 就擁有一個唔算太過狹小嘅平地台,呢方面係呢架車優勝之處。

至於點解會有呢個細體積而又大容積系列嘅電單車出現呢?

原來基於台灣嘅法例,電單車牌照係分為紅、黃、白三級。而每個級別嘅牌照需要獨立考試,先至可以領取該駕駛牌照。三個牌照在路權上亦有分別:白牌電單車在十字路口唔能夠直接左轉,而紅、黃牌電單車就可享有直接左轉嘅路權。

另外亦只有紅、黃牌嘅電單車可以上高速公路,因此台灣廠方就推出呢D大容積但係細體積嘅電單車,希望可以滿足一啲想享有黃牌電單車嘅路權,而又可以有著細體積電單車嘅靈活性。

到底150 cc 體積嘅 TIGRA 250 喺高速公路,會唔會俾啲風吹到扭來扭去,歪歪斜斜呢?經過我實際試騎,發現TIGRA 250在高速公路的表現好穩定。試過有架大車喺隔離,佢都仍然好定。可能我個人重啦,又或者當時風速唔算太高。

不過對於呢個細小體積綿羊嚟講,喺高速公路就唔會話係好驚,唔會話冇乜信心嘅感覺。佢都係畀到你嘅,甚至乎係我想過呢架車咁,”俾油~ 過佢~” 咁就話俾就過,係完全冇難度,始終佢擁有住250cc嘅馬力,呢一樣嘢係佢優勝的地方。

PGO TIGRA 250 ABS的風擋,純粹係外觀裝飾多過實際用途。外觀上實係好睇啲,因為可能我比較高,你會覺得啲風照舊喺心口撞埋嚟。如果係有少少雨落嘅話,咁樣身體大部份都會濕到身,若果真係要喺高速公路駕駛想舒服啲,應該要換一個高風擋會比較好。

大家都知道,大部份超過 200 CC嘅綿羊都未必有平地台,咁樣呢架 Tigra 250 就擁有一個唔算太過狹小嘅平地台,呢方面係呢架車優勝之處。

PGO TIGRA一向以運動化的中置尾避震提升卓越操控馳名

咁另外就有個單槍6連桿嘅尾避震,打橫斜斜地瞓咗右邊車身度。PGO TIGRA一向以運動化的中置尾避震提升卓越操控馳名。所以呢個設計當然唔會俾輸蝕俾雙尾避震啦。好似我過呢啲壆,呢啲天橋路壆,完全將路面顛簸嘅幅度吸收曬。坐落去係舒服,係唔錯嘅,

呢架車嘅把手,坐姿,因為我身形比較高,我都大概186cm身高,所以我隻腳會比較長,坐落去嘅時候,個把手又幾舒服,即係成個坐姿都唔錯,前面腳踏位有少少傾斜,如果係一啲標準身高人士,將隻腳擺上去斜踏位嗰度,駕駛長途嘅話,其實都有少少巡航嘅感覺,但係始終有個平地台,攞分嘅分數確實係好高嘅。

有時我揸啲大綿羊,好似啲300cc、400cc嘅綿羊,佢嘅迴旋半徑,即我哋所講嘅軚嘅轉向角度,即係我要調頭或者甚至乎係泊骨位,係可能要扭多幾手軚。呢部TIGRA 250 犀利呀,可能係因為基於佢係一個細少少似150 cc電單車綿羊嘅車身體積關係,佢嘅轉向角度好大。

若果話要掉頭嘅話,基本上如果你行駛速度唔算太快嘅話,可以一手軚就轉曬一條行車線,咁就可以180度轉向,如果泊骨位,慢慢扭入去掉頭,完全係冇難度,呢樣係開心嘅。

唔知係咪因為我自己平時查開嗰架車條呔比我用到有少少方形,我揸呢架 Tigra 250嘅時候,覺得佢嘅彎向係比較敏感,少少瞓落去,佢嘅傾斜角度就已經好低,入彎嘅敏捷度好大。

坐墊夠晒大亦坐得舒服,不過唔知係物料嘅關係定係設計嘅問題,當剎車嘅時候,基於物理原理,個人就會向前衝,包裹坐墊嘅皮就會摺埋,導致騎士傾前嘅幅度加大,好似坐墊皮同整個坐墊完全分離咁;感覺上會有少少唔舒服,但係除此之外整體上成個坐墊係柔軟同埋面積大,得分方面係高嘅。

呢部PGO TIGRA 250 ABS 喺香港我覺得真係幾適合嘅,因為價錢經濟,佢有著150 cc 綿羊嘅體積,但係又有250cc引擎嘅馬力,平地台同埋DOHC引擎,馬力係好適合喺香港駕駛。經過一段時間相處之後,我認為佢係fit嘅,係唔錯嘅。

你話間唔中跑下長途,佢冇問題。係城市穿梭,見到骨位要攝入去都冇問題。擺下野,間唔中可能有個喼要放一放,佢平地台又幫到你。買外賣放上去就可以返到屋企嘞,咁所以 PGO TIGRA 250 佢會係幾適合香港地使用。

而家有啲新款嘅電單車基於環保嘅因素,有我哋普遍所講嘅引擎怠速啟停系統,當架車停定左嘅時候引擎就會停轉,從而減低廢氣排放,甚至乎可以做到適量嘅慳油,而Tigra250都有呢個名為”stop & go”嘅引擎怠速啟停系統,正常來講某啲品牌嘅引擎怠速啟停系統,架車停定而引擎就停止運轉,如果你要起步嘅話,只要輕輕扭動油門,引擎就會喚醒,架車就會向前行駛。

呢架Tigra 250 就會多一個安全措施,如果想要喚醒引擎嘅話,你就需要扣住牛角再扭動油門,引擎先會喚醒,呢個嘅好處係多一重保障,已慎防騎士未準備開車嘅時候,意外扭動油門。

另外就係呢套”stop & go”系統嘅開關掣,通常都會設置喺把手制盒上面,方便騎士隨時作出開關,例如迴旋處準備要出嘅話,若果”stop and go”系統着咗,突然間要把握時機起步,咁樣就會延遲咗出路口嘅機會,所以喺呢個情況下有時候騎士會將呢套系統關掉,而呢架Tigra 250嘅” stop & go “系統嘅開關掣設置在錶板上,若果要隨時關掉系統嘅話,就未必咁就手,需要時間習慣。

2022 PGO Tigra 250 ABS
規格表

引擎 四衝水冷雙凸輪軸DOHC單缸4活瓣
馬力:25.5ps/ 8,000rpm
扭力:24.5Nm / 6,750rpm
排氣量 251.3cc
車架形式 高剛性鋼管車架
傳動系統 CVT無段變速系統,乾式離合器
燃油供應 電子燃油噴注系統
前懸掛 33mm 正立前叉
後懸掛 單槍側置水平六連桿懸吊系統
輪胎(前) 120/70 -13
輪胎(後) 140/70 -13
前制動 267mm碟煞配4活塞輻射固定式卡鉗
後制動 245mm碟煞配雙活塞固定卡鉗
BOSCH ABS 10 防鎖死煞車系統保護
長x闊x高 2000x745x1280mm
最低離地距 370mm
座高 785mm
乾重 159kg