敖嘉年 Busking @ 中環街市BMW電單車展 I 探班 I 鐵騎搜
05 鐵騎新聞 iBike News

敖嘉年 Busking @ 中環街市BMW電單車展 I  探班  I  鐵騎搜

Production: 班長 / Dave
新車查詢:BMW Concessionaires (HK) Ltd

中環街市自從重金活化之後,老編其實一次都未去過。借今次探班機會,老編先發現原來中環街市變得咁有格調和活力。

講番今次活動,係敖嘉年聯同寶馬電單車及人氣組合DisCover,一齊進駐中環街市,睇下四款寶馬電單車,又一齊夾下歌。在今年Halloween最後一個週未前夕,同大家一齊開心下。

雖然話今次係Busking街頭演唱,但無論是燈光和器材都太專業喇。再加上選位在一樓對正皇后大道中的門口,利用入口平台和樓梯的優勢,築起一個天然的舞台。不單止路人看得有feel,連帶行人天橋上的行人和經過的車輛,都紛紛成為嘉年和DisCover的觀眾。

中環街市Bikers’ Night | 敖嘉年 ft. DisCover

趁著嘉年在拍攝《駕駛艙CAZ》全新節目〈鐵騎搜〉的空檔,iBike也趁機捕捉了他和寶馬經理Matthew大講車經的對話。想知道佢地最鐘意邊一部車,記得睇片。

當日總共有四款BMW電單車登場,包括BMW CE04電動綿羊、R1250 GS Adventure多功能越野車、S 1000 RR超級跑車和R18史上最大排氣量的Boxer型格巡航車。

多位寶馬電單車車主正接受訪問

現場遊客都紛紛被呢批靚車吸引,駐足細看。更聽到有很多男的扮晒型,向身邊的女伴介紹這此車款,可惜很多都是講錯的:)
現知道正確車款資料,不妨重溫iBike的報導:

BMW CE 04試騎感受

BMW R18

BMW S 1000 RR Index page
BMW R 1250 GSA Index Page