我可以很負責任地說:Haojue XCR 300 簡直係物超所值!
03 鐵騎車評 iBike Reviews

我可以很負責任地說:Haojue XCR 300 簡直係物超所值!

新車查詢:鈴木科技
Production: Alex / Dave

iBike之前已經介紹過Haojue豪爵街車XCR 300,相信注重性價比的實際車迷都不會對它感到陌生。LCD負顯式錶板也是全新設計,面積更大,更易觀看。今次分享試騎感受之前,先睇下XCR 300的耗油數據參考:

廠方強調XCR 300超低油耗,WMTC油耗僅3.14L/100km,16L油缸理論上可跑500km。但在現實世界中,以單騎為主,應付不同路況。駕駛風格係開心扭油而唔係慳家果隻,一缸油約跑260km著油燈。即係每百公里耗油4.3升,每升電油可跑23.1km。以同級車來說算係相當慳油。

再講車價:首期$2,200 ,月供$1,999 x 24。或者一炮過俾HK$43,900,都應該唔會點入肉。今時今日四萬頭想買架有馬力有靚料嘅綿羊都窄窄地。XCR300無論賣相或用料都相當認真,用料見得人。

跟車標配更是Tesla Model 3和Model Y Standard Range都採用的LiFePO4磷酸鐵鋰,可以充滿100%不傷電池,重量也僅為同容量鉛酸電池的1/4!LiFePO4磷酸鐵鋰除了可以更快速充電之外,也有自放電率低,不易走電的優點。存放一年仍可正常起動車輛,而且循環壽命大於2000次,是普通鉛酸電池6倍以上。

LED雙大燈採用德國歐司朗光源的雙LED前照燈,亮度是普通車燈2倍以上,可提供更遠、更寬的視野。光形極佳,均勻而清晰;配合標誌性的前後位置燈、雙閃和超車警示功能等,為整車帶來了極高的辨識度,燈具設計堪稱完美。

各領域的名牌都有使用到,例如避震有KYB、煞車有NISSIN卡鉗、電噴有MIKUNI、ABS有德國Bosch第十代的傳感器…等等。甚至乎是發電機、曲軸平衡軸等硬件也一一例明出處,95%都是日本品牌,足以見到廠方的誠意。更有自家製的HJIS晶片防盜技術、試完車之後更加覺得物有所值!

Alex試騎感受:
XCR300同上次我地試果架TR300都係採用同一副引擎,都是搭載了動力平衡性更佳的異步雙缸引擎,除了固有的“低轉高扭”優良基因,更帶來了暢快的高速性能。

不過TR300係巡航車,XCR300係街車。XCR300排氣喉改為雙出設計,導至兩車排氣聲有分別,XCR300喉聲比較偏中高音,冇TR300咁多重低音。

佢個扭力依然係五六千轉已經畀曬你,去到約8000rpm已經有最大馬力。呢副引擎都係和TR300一樣,都係298cc 水冷電噴直二引擎,最大馬力29ps 最大扭力 2.83kg-m。

死氣喉造功很美,有一個不鏽鋼外殼包裹著。雖然由二轉一再出二,但不要誤會雙出喉會很闊佔地方。原來兩支消音管都沒有超出腳踏的闊度。

我都好欣賞呢條尾擔,好靚。雖然藏在死氣喉之後,但係粗壯並有線條美,更有曲擔角度設計以增強抗扭能力。但當然係鐵材,如果係鋁合金就更加完美。

座墊線條也很順滑,仲有車款 logo 印壓花紋。同埋原廠呢個Tapered變徑把手,以往只有重車大車貴車先有,估唔到XCR 300都有,為車主帶來更佳體驗。

講番呢條避震,雖然不設調較,定位比較基本,但在實際乘騎時發現沒有多餘回彈,表現非常稱職。KYB倒立前叉,上下聯板與較粗的外管連接,前叉剛性更高,遇顛簸路衝擊和彎道激烈駕駛時,前叉不易變形,操控性更好。

XCR300原車配備Pirelli ROSSOⅢ寬幅子午線輪胎,絕對係信心嘅保證,放在XCR300身上,綽綽有餘。

呢架車呢原廠已經跟呢個FCC防鎖死離合器,我係直路試過連拖兩個波,表現都好暢順, 尾輪係完全冇鎖嘅。平時駕駛操作時,手柄操作力比一般極力子輕了30%, 慳力易上手,係可以輕鬆應付市區頻繁換擋。

上次試TR300掉頭 只需要一條半行車線便可完成。咁究竟XCR300表現又會如何呢?結果係一模一樣冇分別,都係一條半行車線便可輕鬆完成窄路掉頭。

細節方面,新車採用高級負顯LCD儀表科技感十足,即使在陽光照射下,也能保證字體清晰,易於辨識。不僅具備速度、轉速、總里程、雙小里程(A和B)、燃油量、擋位、時鐘顯示,還有油壓、水溫、電噴系統、機油更換和換擋提示功能等。特別設計的平均油耗顯示功能,方便騎士全面掌控行車信息。

安裝在左手掣盒側的USB接口,內置過壓、短路保護電路,防塵、防水、抗振。並具有耐衝擊,充電速度快,可靠性高的優點。方便為導航、手機等設備充電。

XCR300採用雙翼樑菱形鋼管車架,抗扭剛度比一般車架高50%以上,配合高強度後搖架,操控感覺相當好。高速有穩定感、在彎路有信心,慢車表現輕快。

如果不注重名牌效應,純綷自用的話,便宜的車價和零件供應充足的豪爵,絕對是一個明智的選擇。唔怕壞,有零件,甚至可以自己搵唔使靠代理,都是豪爵的優點。

引擎 四衝程水冷SOHC並列雙汽缸4氣閥
缸徑x衝程 57.3 x 57.8mm
壓縮比 11.5:1
排氣量 298 cc
最高馬力 29ps / 8,500rpm
最大扭力 2.83kg-m / 6,500rpm
車架 雙翼樑式菱形鋼管車架
傳動 濕式多片離合器、六前速鏈傳動
燃油供應 電子燃油噴注
前懸掛 倒立套管前叉
後懸掛 單筒式油壓避震
輪胎(前) 110/70-R17
輪胎(後) 140/70-R17
前掣動 290mm碟煞
後掣動系統 240mm碟煞
長闊高2075 x 720 x 1050mm dr300
長闊高2110 x 770 x 1100mm xcr300
軸距 1420mm
最低離地距 158mm
最低離地距 160mm xcr 300
座高 785mm
濕重 177kg
濕重 179kg xcr300
油缸容量 16公升